فناوری Zoe Care برای مراقبت از سالمندان معرفی شد

فناوری Zoe Care برای مراقبت از سالمندان معرفی شد

فناوری جدید Zoe Care با استفاده از امواج وای‌فای، حرکات افراد را تجزیه و تحلیل می‌کند و سقوط و آسیب‌های حرکتی را تشخیص می‌دهد.
دبیر سایت
21دی

مراقبت از سالمندان در CES امسال موردتوجه قرار گرفته است. Cherish Health دستگاه ۳۰۰ دلاری Serenity را معرفی کرد که از رادار برای تشخیص سقوط در سراسر خانه استفاده می کند. Zoe Care نیز فناوری جدیدی است که از سیگنال‌های وای‌فای برای شناسایی افراد و فعالیت‌هایشان استفاده می‌کند.

طبق گزارش رسمی Zoe Care، دستگاه جدید مانند دوشاخه‌ای هوشمند عمل می‌کند و از یک سنسور برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل سیگنال‌های وای‌فای استفاده می‌کند. هنگامی که سقوط تشخیص داده شود، این سیگنال‌ها در برنامه‌‌ی مخصوص گوشی به هشدار تبدیل می‌شوند.

دستگاه Zoe Care مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع را پوشش می‌دهد. بنابراین یک دستگاه می‌تواند چندین اتاق یا حتی یک طبقه‌ی کامل را ایمن کند و یک راه حل مؤثر و مقرون‌به‌صرفه است.
Zoe Care اعلام کرده است که در حال حاضر درحال انجام آزمایش است و نسخه‌ی رسمی تا پایان سال در دسترس خواهد بود. این فناوری به‌عنوان یک سرویس اشتراکی با قیمت تقریباً ۲۰ تا ۲۵ دلار در ماه در ایالات متحده عرضه می‌شود.
الگوریتم Zoe Fall برای حفظ حریم خصوصی، مستقیماً با گیرنده‌ی وای‌فای ادغام شده است و آن را برای افرادی که علاوه بر عملکرد، حریم خصوصی را در اولویت قرار می‌دهند، ایده‌آل می‌کند.
Zoe Fall امواج وای‌فای ساطع‌شده توسط مودم یا روتر موجود را دریافت می‌کند؛ سپس هوش مصنوعی حسگر، تغییرات امواج را برای تشخیص حرکات و تشخیص سقوط، تجزیه و تحلیل می‌کند. اگر سقوط تشخیص داده شود، بلافاصله یک هشدار به گوشی هوشمند پرستار یا افراد خانواده ارسال می‌شود.

شما چه اطلاعاتی در این مورد دارید؟
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد